James Allison, dyrektor techniczny zespołu Renault, podsumowuje dzisiejsze kwalifikacje przed GP Turcji. Allison spodziewa się, że w jutrzejszym wyścigu będziemy świadkami sporej ilości pit stopów.
James, P7 i P9- jak bardzo zadowolony jesteś z dzisiejszych osiągów bolidów?Jestem zadowolony; to punkt początkowy, który powinien pozwolić nam na dobry wyścig.
Biorąc pod uwagę prędkość obu bolidów w kilku wyścigach w tym roku, czego możemy się spodziewać jutro w wyścigu?
Jutro będzie pracowity wyścig. Widzieliśmy już kilka wyścigów z dwoma postojami, a inne z trzema. Sądzę, że jutro będzie jeszcze więcej- wystarczy tylko spojrzeć ile zespołów próbowało zaoszczędzić opony w dzisiejszych kwalifikacjach. Obaj kierowcy startują z czystej części toru, a przy udanym starcie możemy zyskać kilka pozycji.
Jakim wyzwaniom musieli w ostatnich dniach sprostać inżynierzy?
Wczoraj wyzwaniem było zmieszczenie naszego programu przygotowawczego w jednej sesji, gdyż rano mieliśmy deszcz. Dzisiaj wyzwaniem było dostanie się do bardzo konkurencyjnej fazy Q3, oszczędzając przy tym opony na wyścig. Uważam, że obaj kierowcy i obie załogi wykonały w tym względzie dzisiaj dobrą robotę.
07.05.2011 16:46
0
Jak zwykle dużo obietnic i dupa........
07.05.2011 17:03
0
Pozycje może i nie złe ale jak znowu stratedzy błysną taktyką a mechanicy szybkością zmiany opon to nawet tych miejsc nie będą w stanie utrzymać.
07.05.2011 17:48
0
Robert wracaj do nich szybko ......
07.05.2011 20:58
0
Red Bull wyjawił problem - a w zasadzie pomysł i reszta zespołów poszła po rozum do głowy , dedukując , że oszczędność się opłaca. No jest to jakiś pomysł na strategię. A co z realizacją? Zobaczymy jutro;)
07.05.2011 22:32
0
panie James mam nadzieję że dwie czarno-złote rakiety pokażą co na nie stać.
08.05.2011 13:45
0
Witajcie. Jakoś ciężko pokładać mi jaką kolwiek nadzieję w Lotusie od kiedy jest brak Kubka... smutne, ale prawdziwe. Niestety co raz boleśniej widać jak Kubek ogarniał średni samochod w zeszłym sezonie a co w tym sezonie nasi sąsiedzi rosyjsko niemieccy poczynają z chyba sporo lepszą konstrukcjią i podobno bardziej rozwojową ... Mam nadzieję, że będzie jeszcze okazja by Kubek i Lotus udowodnili wszystkim co są warci a do tego czasu kibicuje oczywiście Lotusowi oraz HRT by Ci złoili Marussie. pozdrawiam
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się